fredag 16. mars 2012

Bursdagskort, jente!

Ett helt enkelt og greit bursdagskort :)

Satt/lå her ei natt jeg ikke fikk sove å lagde ett kort, så her må en ta i betraktningen at det er ett "smertefullt" kort, men med masse varme og kjærlighet bak da :) Ikke alltid lett å lage ett kort liggende, så det ble et tekststempelkort, som ei på scrappingforumet får i dag :) Det vanskligste liggende var å lime sammen rett, og måle rett :) :), pluss det å få tak i det du trengte til kortet (mannen satte frem noe ved sofakanten, kunne liksom ikke vekke han på natta for noe mer stæsj...thihi....vet han hadde gjort det uten å blunke, men han fortjente den søvnen)! Det jeg så var at kort kan lages om smertene banker opp kroppen innvendig, noen ting på ett kort kan gjøres når en skjelver av smerte (som rasping og sverting av sidene), andre ting må kroppen roe seg litt (som liming og stempling), resultatet ble som det ble.....men jeg er stolt over å ha klart å lage ett kort under så store smerter som denne natten <3

Det jeg har brukt:
Ark
: rosa og lys begie

Mønsterark: Panduro
Stempelpute: Memento black og Distress Vintage photo
Stempler: Forsiden fra North Star Stamps og personlig stempel fra Scrapmagasinet
Bling/annet: charms fra KuttUt, perler fra WOC, ark fra gamel bibel, blonde fra stoff og stil, osteklut og vakker pebbles fra KristinL.



Forsiden:


Forsiden på skrå:



Innsiden:


Innside fra skrå:



Baksiden:


Tusen takk for alle gode kommentarer, det varmer godt om hjertet mitt <3<3<3

23 kommentarer:

  1. Så lekkert kort med lag på lag! Lekre farger, og fint med de rufsete kantene!

    SvarSlett
  2. Å sååå flott tekststempel da gitt!! ;-) Synes resultatet ble bra, jeg, og er imponert over at du klarte å lage dette med så mye smerter! <3 Lurer fælt på hvem som skal få dette kortet da, lenge til jeg har bursdag, nemlig..... :-P

    SvarSlett
  3. Utrolig flott kort Ellen. Syns du er kjempe flink jeg, lager nydelige kort både med/uten smerte og sittende/liggende. Får snike meg til å være "naboen" din på neste Hønetreff også, så kanskje noe av kreativiteten din sklir over på meg.. :)

    Cathrine

    SvarSlett
  4. Dette var et nydelig vintagepreget kort.
    Lekkre farger,tekst og pynt.Likte dette veldig godt.
    Er imponert over at du har klart å lage kortet så fint i liggende stilling.

    Kjersti ;o)

    SvarSlett
  5. Beundrer deg stort som til tross for store smerter klarer å lage så flott kort!
    Klem

    SvarSlett
  6. så innmari lekkert kort Ellen! :) Tar av meg hatten for dine kortkreasjoner... :) godt vi har en hobby å ty til når smertene bestemmer seg for at vi ikke skal få lov å sove... :/

    Stå på... :)

    SvarSlett
  7. Kjempenydelig kort du har laget Ellen og en flott blogg. Vær sterk og hold ut og fortsett å scrappe og lage kort med samme herlige utstrålingen du har nå... :)

    SvarSlett
  8. Hei! Så nydelig kort. Utrolig fin kombinasjon av lag-på-lag, distressede kanter og rosa. Lekkert sammen! Stå på! Utrolig heldige vi er som har en hobby som kan avlede oppmerksomheten litt, til og med gjøre livet litt lettere å holde ut når man har det slik som du beskriver. Ønsker deg mange gode dager! Klem fra Elizabeth

    SvarSlett
  9. Nydelig kort, herlige farger og lekkert med lag på lag!! Ønsker deg ei finfin helg!

    Stine :)

    SvarSlett
  10. Dette var lekkert! Og jeg har sett deg når du rir smerter! At du har klart å lage kortet i en slik tilstand er mer enn jeg kan fatte og begripe! Jeg er full av beundring for pågangsmotet ditt!

    SvarSlett
  11. Ett virkelig nydelig kort!

    SvarSlett
  12. Nydelig Kort :)
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  13. Så flott kort. Imponerenede at du klarer å lage så flotte ting når det er så ille. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  14. Herlig kort dette Ellen. Enkelt, men så nydelig med lag på lag og fine farger og fint pyntet. Utrolig hva du får til når du har så vondt, ønsker deg en fin dag ;-)

    SvarSlett
  15. Dette ble et fint kort. Stilrent og fint i fine farger og så ble det så fint med de arkene, lag på lag:) Tenk at du klarer å løsrive deg slik fra smerter, for å kunne få sammen et så fint kort:)
    Må si det er imponerende av deg å klare dette:)
    Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for deg:)
    Takker for hyggelige ord i bloggen min:)
    Du klarer å få sammen denne lapnen jeg har laget skal du se. Bare å spørre om du skulle stå fast i lagingen:) Jeg kjøper disse lysene på Europris, da disse er helt hvite. Vet du kan få de på Nille også, men da er det metallkant rundt. Laget en hvit lykt først med disse lysene, og da ville jeg ikke ha den metallkanten rundt. Men til denne lapen gjør det jo ikke noe;)
    Ønsker deg en strålende og kreativ uke:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  16. Utrolig flott og fantastiske farger ♥

    Klem

    SvarSlett
  17. Knallfint kort! Tydelig at du virkelig er glad i denne hobbyen, som orker å kreere når smertene er så store..
    Vil også takke deg for at du vil delta i candyen min - lykke til!
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  18. Nydelig kort, og imponerende at du fikk det til når du var så dårlig. *klem*

    SvarSlett
  19. Det er et nydelig kort du har laget, og til og med laget liggende med smerter i kroppen. Selv om du hadde vondt var det kanskje godt å ha noe annet å tenke på og være litt opptatt av. Håper du har bedre dager og netter nå.

    Lekkert med tekst som motiv.

    SvarSlett
  20. Kjempefint kort - lag på lag og rufsekanter tok seg godt ut på dette.
    God bedring og takk for titten.

    SvarSlett
  21. Et nydelig kort i harmoniske, vakre farger!
    Jeg likte spepsielt godt oppsettet, den rufsete lag-på-lag-teknikken og det flotte tekststempelet du har brukt her! :)
    Og så blir det så gjennomført når du pynter alle sidene i kortet.

    SvarSlett
  22. Så fint kort, Ellen. Jeg liker godt lag-på-lag-på-lag.... hvor mange lag har du egentlig her. Fargene er kjempefine.
    Jeg ser at dette innlegget er fra en stund siden, håper at det ikke er fordi du er dårlig - heller at du har fått mulighet til å gjøre andre fine ting, ute i solen.
    Marianne.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails