søndag 12. februar 2012

Anonyme timeglass - hjerter og roser

Da har jeg omsider fått bidrag tre i boks fra Anonyme Timeglass utfordring nr 3, og jammen satt den langt inne.... denne også. For første gang har jeg pyntet en eske med melkehjerte! Og guri og jeg klundra med mål og kutting og preging.....thihi, men lærte meg noen triks etterhvert da. Det viktigste er jo å klare det innenfor tidsfristen, og det klarte jeg og mer til, har til og med gitt den bort til mamma <3<3<3, som ble strålende glad <3!

Hovedtema er jo kjærlighet eller valentine <3, jeg fortsetter med min kjærlighet til mamma! Denne gangen skulle kreasjonen innholde hjerter og roser :) Det klarte jeg i hvertfall. Så får dere se og bedømme resultatet selv :) Ser det er masse jeg hadde i hode jeg har glemt, som f.eks osteklut men men ;)


På denne kreasjonen har jeg selvsagt brukt bazzill, denne gangen to farger og ett mønsterark fra Panduro. Bilde har jeg funnet på nettet, swirle og blad er trykt ut fra Magnolia dieser, sommerfugler fra Cherry Lynn Dies, kakeserviett fått fra nabo, halvperler fra Østen, blomster fra WOC og hjertedies fra Bosskut!




Innsiden er det brukt dies fra Marianne Design, halvperler fra Østen, og stempeltrykk fra North Star Stamples.




Baksiden har jeg nytt personligstempel, brukt for første gang :) og hjertedies fra Bosskut!




Litt nærmere for å se detaljer på de neste to bildene!






Tusen tusen takk for titten, setter så utrolig pris på dere og kommentarene dere gir. De betyr mye :) Håper dere likte det dere så :)

Utfordringer jeg deltar på er:
Anonyme scrappere - hjerter og roser

8 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du deltar i NR 3 "Detaljer"-oppgaven til Anonyme Timeglass. Vakker og delikat eske du har laget, spekket med lekre detaljer! Riktig lykke til, blir spennende å se hva du lager til siste utfordring også :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett
  2. så lekker boks, likte godt fargevalget på den :) lykke til med siste oppgave:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig! Flotte farger og kjempelekkert dekorert. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Nydelig eske, kjempefin gave!! :)

    SvarSlett
  5. Så lekkert dekorert denne esken var. Nydelige farger. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene

    SvarSlett
  6. Kjempefin eske. Sånn har jeg lyst å lage. ;-)
    Liker fargevalget og det nye personlige stempelet ditt.
    Takk for koselige kommentarer i bloggen min. :)

    SvarSlett
  7. Nydelig!
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  8. For en nydelig eske du har pyntet her!!
    Likte veldig godt de duse fargene, og pynten du har brukt. Virkelig lekkert og delikat! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails