fredag 13. januar 2012

Julekort lagd i desember :)

Må jo vise frem noen av julekortene jeg lagde før jul, lagde tre i går også :) tenk tre i januar!!!! Denne gangen skal jeg bli ferdig har jeg tenkt :) Så har jeg som mål å lage tre for å være med på en utfordring her inne!

Her kommer to kort, nesten like, bare nesten!
Men, over til dette kortet <3

Dette fikk jeg inspirasjon til, da jeg leste Ett trykk før jul :) og måtte prøve!
Kortet er laget av hvitt og rødt bazill ark, stempeltrykk fra Stempelblad......om jeg ikke tar feil (gi meg ett pip da, det er lånt fra min gode nabo), halvperler og rammene er laget med Martha Stuart hjørne og bordpunch <3

Forsiden:


Inni: Snøstjerner store og små er fra Martha Stuart, halvperler og stempeltrykk fra North Star Stempel (så mange fine der).
Venstre side sparer jeg alltid til bildeplass, så derfor er den nøkternt pyntet!



Baksiden : Enkel, kun med personlig stempel og litt pynt!



Kort to, her har jeg glemt å ta bilde innvendig :(, men dette er mye likt det over bare lagd med forskjellig farger og punch.

Forsiden:


Baksiden:





4 kommentarer:

  1. Begge kortene er fine, men jeg synes det røde var kjempeflott :) Fikk en skikkelig julefølelse av det :)

    SvarSlett
  2. Så herlige julekort! Kjempefint med kantpunchene :-)

    SvarSlett
  3. WOW så flink du er med punchene!!!
    Også måtte jeg smiiile av uttrykket "gossint" i forrige innlegg, det er et veldig koselit uttrykk som det er lenge siden jeg har hørt - helt siden studenttiden tror jeg faktisk!

    Kan du fjerne ordrebekreftelsen på kommentarene dine?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails