onsdag 11. januar 2012

Julefyrstikkesker, noen med lys :)

Til jul pyntet jeg fyrstikkesker som jeg brukte som vertinnegave til de vi besøkte i jula <3
En liten, men koselig gave ALLE satte pris på så det er moro :)

De er pyntet med bazzillark på tre sider (minus der du tenner på fyrstikken ;) ),bilder på ene siden og stempeltrykk på andre siden. Eskene er pyntet med charms, sløyfebånd og halvperler.


Den ene siden av bilde 1: (Disse ble også lagt i cellofanpose med lys)


Andre siden av bilde 2:



Jeg la ved tre lys, da ble den mer en pakke <3

Den ene siden av bilde 2:


Den andre siden av bilde 2:



Den ene siden av bilde 3:


Den andre siden av bilde 3:



Likte veldig å pynte fyrstikkesker :)

2 kommentarer:

  1. Nydelige fyrstikker og lys du har laget :)

    SvarSlett
  2. WOW!! Dette hadde jeg blitt kjempeglad hvis jeg hadde fått!!! =D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails