mandag 12. september 2011

Bursdagskort, jenter

Nye bursdagskort, denne gang til to jenter <3

Minste jenta skal i bursdag til ei nabojente og ei venninne i dag, så da ble det to nye kort produsert sist uke.

Håper dere har lyst å kommentere litt, kanskje kommer scrappelysten mer frem ;), og vet dere, når jeg lagde disse kortene gikk min kjære cuttelbug i stykker :'(. Da ser en hvor avhengig en gjør seg av forskjellige hjelpemiddler!!! Må få tak i en kuttemaskin snarest, er det noen som har noen å anbefale blir jeg super glad for kommentarer på det :)

Syntes alltid det er morsomt når jeg kommer i gang, men av og til er det så vanskelig å sette seg ned. Tror jeg skulle ønsket meg ett lite rom som bare var mitt, der alle sakene står fremme hele tiden :drøm:, men en dag, en dag skal det skje :)  (først må jeg vinne i lotto, eller så må jeg rett og slett vente til ei av beste jentene flytter ut ;) )

Ikke for å prate meg bort, her kommer kortene :







To forskjellige kort, til to forskjellige jenter :)!

3 kommentarer:

  1. Nydelige kort du har laget. Og fargen er jo bare helt i min gate! Likte veldig godt de cala-blomstene du har brukt på det nederste kortet.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig besøk og kommentar i bloggen min.

    Jeg håper du får til å lage noen fine kort med Word-artene mine ;)De er laget i Photoshop Elements og lages vedr bruk av lag - da kan man flytte ord som man vil... Har du noen fine tekster, så legg dem igjen i en kommentar, så kanskje det blir en Word-art av dem ;)

    Lykke til både med helsa og med kortlagingen og den nye bloggen din :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails